Przeprowadzane w Twoim Alpine Center nasze kampanie przywoławcze mają na celu zabezpieczenie Cię przed potencjalnym, zidentyfikowanym problemem technicznym, zanim pojawi się on w Twoim samochodzie Alpine.
Etap 1
Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), aby sprawdzić, czy Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą.
Etap 2
Jeśli Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą, umów się na wizytę w wybranym Alpine Center, które bezpłatnie zajmie się Twoim samochodem.
Etap 3
Oddaj swój samochód w umówionym terminie do wybranego Alpine Center, który wykona zalecenia związane z akcją przywoławczą.
PROSZĘ PODAĆ NUMER IDENTYFIKACYJNY (VIN)
Jeśli Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą, skontaktuj się ze swoim Alpine Center
NASZ PRIORYTET: TWOJE ZADOWOLENIE
Jeśli marka Alpine zidentyfikuje produkt o potencjalnym zagrożeniu dla bezpieczeństwa lub przepisów prawa, organizuje akcję przywoławczą dla samochodów, których to może dotyczyć. Klienci powiadamiani są drogą korespondencyjną z zaproszeniem na kontrolę i, jeśli to konieczne, bezpłatne usunięcie problemu przez przedstawiciela marki Alpine.
VIN (Vehicle Identification Number) jest zapisany w dowodzie rejestracyjnym lub na dolnej części przedniej szyby. Składa się z 17 znaków.
Skontaktuj się z dealerem, który bezpłatnie zajmie się Twoim samochodem.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Renault Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-674) przy ul. Marynarskiej 13. Pani/Pana dane będą wykorzystywane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana zapytanie oraz – za odrębnie wyrażoną zgodą - marketingu Administratora, w tym wykorzystywane w procesie profilowania. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wyrażenia sprzeciwu i wycofania zgody, prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do Prezesa UODO. Kontakt w sprawach dot. ochrony danych: renault.iod@renault.com.pl.