Alpine A110 - sportowe coupé

A110

DUCH PIERWOTNY
pokaż cenę katalogową

Moc

252 KM

przy 6 000 obr./min

Masa

1 102 kg

bez ładunku w stanie gotowym do jazdyOd 1 102 do 1 140 kg w zależności od pakietów i wybranych opcji.

Przyspieszenie

4,5 sek.

od 0 do 100 km/h

A110 jest czystym wyrażeniem doznań Alpine. Zachowuje się na drodze i jej zakrętach z zaskakującą zwinnością.

DESIGN

Ikona stylu

Nawiązując do cech kultowej berlinetty, A110 posiada nowoczesne elementy stylistyczne, które poprawiają jego aerodynamikę i sprawiają, że już na pierwszy rzut oka robi wrażenie.

Eleganckie i sportowe

Ze swoim centralnym przetłoczeniem i wyprofilowanymi bokami, A110 dumnie prezentuje nawiązanie do berlinetty. Projekt wyraża DNA firmy Alpine ze stylem i prostotą za jednym zamachem.

Alpine A110 - sportowe coupé
Zwinna sylwetka
Alpine A110 – Charakterystyczny układ świateł – reflektory
Charakterystyczny układ świateł
Alpine A110 – obręcze kół Sérac – 18-calowe
Obręcze kół 18" Sérac Diamentowana Czerń
Alpine 110 – błękitny
Autentyczny błękit Alpine
Alpine A110 - wnętrze - fotele kubełkowe Sabelt®
Fotele kubełkowe Sabelt®
French Signature – Alpine
Racing Heritage – Alpine

WARSZTAT PERSONALIZACJI  

Paski (stripping) lub okleina (covering) - odkryj nasze nowe, unikalne opcje personalizacji, aby podkreślić wyjątkowy charakter swojego A110.

PROJEKT

Zwinny, z torów wyścigowych na drogę

Alpine A110 - projekt - masa - lekkość - podwozie

Poszukiwanie lekkości

A110 waży zaledwie 1 102 kg, co daje mu niezwykły stosunek mocy do masy. Dążenie do lekkości obejmuje wszystkie elementy A110 i jest widoczne wszędzie, od doboru materiałów wewnątrz, przez akcesoria, po siedzenia i obręcze kół.

Alpine A110 - podwozie - masa
Alpine A110 - błękitny - na zewnątrz

Podwozie i nadwozie

Podobnie jak w przypadku supersamochodów, podwozie A110 zostało opracowane od podstaw i zaprojektowane w całości z aluminium. Nadwozie i podpodłoga, również wykonane z aluminium, zostały zanitowane i zespawane, aby zapewnić sztywność i równowagę konstrukcji.

Za kierownicą A110, od razu poczujesz to wrażenie stanowienia jedności z maszyną.

SILNIK

Koncentracja emocji

Alpine A110 – silnik o mocy 252 KM

Osiągi w Twoich rękach

250 km/h
Prędkość maksymalna na torze
Silnik o pojemności 1,8 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 252 KM został zaprojektowany tak, aby zapewnić natychmiastową przyjemność z jazdy i wysokie osiągi.
4,5 s
od 0 do 100 km/h
Silnik A110 dostarcza maksymalny moment obrotowy 320 Nm w zakresie od 2000 do 4800 obrotów na minutę.
260 ms
Czas zmiany przełożeń
Skrzynia biegów A110 to 7-biegowa, dwusprzęgłowa przekładnia z łopatkami przy kierownicy.
Alpine A110 – Hamulce

Zawieszenie i układ hamulcowy

Dzięki systemowi zawieszenia z podwójnymi wahaczami, A110 łączy zwinność na zakrętach z komfortem, nawet na nierównych drogach. A110 jest wyposażony w hamulce wentylowane 320 mm z przodu i z tyłu oraz w zaciski hamulcowe Brembo®. Taki system hamowania zapewnia optymalną wytrzymałość i drogę hamowania, zarówno na torze wyścigowym, jak i na górskich serpentynach.

Dane techniczne

Alpine A110 - wymiary z przodu
Alpine A110 - wymiary z profilu

WYPOSAŻENIE

Wyjątkowe wrażenie

Przeżyj emocje na torze, połączone z komfortem codziennego użytkowania A110.
Alpine A110 - wnętrze - fotele - deska rozdzielcza
Alpine A110 - wnętrze - system multimedialny

System multimedialny Alpine

7-calowy centralny ekran dotykowy A110 oferuje szeroki zakres funkcji multimedialnych, takich jak łączność bezprzewodowa z Android Auto™ i Apple CarPlay™, nawigacja satelitarna, replikacja ekranu smartfona i pokładowy system rozrywki.

Alpine A110 – Pakiet Comfort

Pakiet Komfort

Pakiet Komfort oferuje zwiększoną przyjemność z jazdy A110 z naciskiem na wszechstronność. Dzięki niemu A110 zyskuje skórzane fotele Comfort z ogrzewaniem i możliwością regulacji w 6 kierunkach, sportowy aluminiowy podnóżek dla pasażera, system wspomagania parkowania przodem i tyłem z kamerą cofania oraz system audio Focal®.

A110: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,7-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 152-158;


*WLTP: Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures: Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia energii elektrycznej i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.