23.03.2023
19 marca 2023 r.
W ramach ciągłego zaangażowania w simracing, Alpine Esports publikuje kilka ogłoszeń przedstawiających ambicje w zawodach, aby podtrzymywać swoje osiągnięcia i zbliżać się do swoich fanów.
Talenty i zawody
Alpine Esports odsłania swoje nowe trio na sezon 2023 F1® Esports Series z ulubieńcem fanów Patrikiem Siposem i wschodzącą gwiazdą Luke'em Smithem, wicemistrzem F1® Esports Exhibition w 2022 r. Do tych dwóch panów, obecnych już w zeszłym roku, dołączył młody talent w osobie Rubéna Pedreño. Dołączyli do nich także ich koledzy z Endurance, Collin Spork i Tom Lartilleux. Jednocześnie twórca treści F1® PattyPatt został ambasadorem Alpine Esports wraz z Thombem i AnaonAir. Wszystkie talenty będą nosić nową koszulkę zaprojektowaną przez firmę Kappa, oficjalnego dostawcę drużyny.
Alpine Esports Series powraca również, aby zaoferować najbardziej ambitnym graczom szansę wygrania części z puli 60 000 dolarów w Alpine Fan Tokens, doświadczenie jazdy za kierownicą w A110 GT4, symulator Trak Racer Alpine Racing TRX, zakrzywiony monitor BenQ Mobiuz EX3410R oraz ekskluzywne produkty Alpine Esports. Podczas kwalifikacji trwających od 27 marca do 9 kwietnia 2023 roku zostanie wyłonionych trzydziestu pięciu najlepszych kierowców na sezon zasadniczy, który będzie składał się z trzech wydarzeń 27 kwietnia, 11 maja i 25 maja. Widzowie online będą mieli okazję rozdzielić między siebie 40 000 dolarów w Fan Tokens i darmowe NFT.
Zaangażowanie fanów
Obok talentów, Alpine Esports odsłania również Alpine Esports Content Room „powered by QAN”, najnowocześniejszy pokój treści z oficjalnym partnerem Blockchain. Wyposażony w sprzęt o wartości ponad 50 000 funtów, ten najnowocześniejszy obiekt będzie wykorzystywany do produkcji bogatych treści i występów na żywo kierowców i ambasadorów.
QANplatform, najnowocześniejsza platforma blockchain z możliwością tworzenia własnych aplikacji, umożliwi Alpine Esports gamifikację swojej oferty w celu przyciągnięcia nowych widzów i interakcji z fanami. Przyjazna dla programistów platforma ułatwi pisanie programów, które zautomatyzują szereg wewnętrznych procesów i operacji w celu poprawy wydajności i organizacji zespołu.
Wreszcie Alpine Esports wchodzi na rynek mobilny we współpracy z The Tiny Digital Factory. Aby połączyć się z tym nowym środowiskiem graczy, firma Alpine będzie obecna w dwóch grach Web3, Infinite Drive i GT Manager.
Wydajność i partnerzy
Alpine Esports nieustannie bada innowacyjne technologie, aby zapewnić fanom jeszcze więcej wrażeń oraz możliwości. Zaangażowani w wirtualną rzeczywistość, optykę i śledzenie ruchu gałek ocznych, Varjo i Tobii stają się oficjalnymi dostawcami zespołu w celu poprawy szkolenia kierowców i monitorowania danych w celu wsparcia inżynierii podczas wyścigów. Dzięki ciągłym pracom badawczo-rozwojowym w współpracy z partnerami, opracowywany jest nowy sprzęt, który pomoże kierowcom i branży simracingowej. Partnerzy technologiczni oferują również fanom nowy sposób na włączenie się do akcji dzięki zestawom słuchawkowym VR i XR, umożliwiającym oglądanie treści i wydarzeń na żywo.
Wreszcie, Alpine Esports chce otworzyć się na szerszą społeczność graczy poprzez współpracę z Special Effect, organizacją charytatywną wspierającą osoby niepełnosprawne fizycznie. Alpine Esports będzie współpracować z tym oficjalnym partnerem charytatywnym, aby zebrać fundusze, podnieść świadomość dostępności gier poprzez charytatywne streamy i debatę na ten temat w branży. Alpine Esports będzie również dążyć do demokratyzacji dostępu do simracingu dla wszystkich graczy.
Aby śledzić wszystkie aktualności dotyczące Alpine Esports, wejdź na Twitter, Instagram oraz Twitch.