Ekscytujące wrażenia z jazdy każdego dnia.
Alpine zbudowało swoją reputację na pamiętnych zwycięstwach w swojej historii. Modele A110 korzysta z doświadczenia Alpine w wyścigach samochodowych, oferując wysoce techniczne rozwiązania.
|
A110 |
A110 GT |
A110 S |
A110 R TURINI |
---|---|---|---|---|
Moc |
252 KM przy 6000 obr./min |
300 KM przy 6 300 obr./min |
300 KM przy 6 300 obr./min |
300 KM przy 6 300 obr./min |
Moment obrotowy |
320 Nm |
340 Nm |
340 Nm |
340 Nm |
Masa własna w stanie gotowym do drogi (od) |
1102 kg |
1119 kg |
1109 kg |
1095 kg |
Prędkość maksymalna na torze |
250 km/h
|
250 km/h
|
260/275* km/h
|
284 km/h
|
od 0 do 100 km |
4,5 s | 4,2 s | 4,2 s | 4,0 s |
Poznaj A110 | Poznaj A110 GT | Poznaj A110 S | Poznaj A110 R Turini | |
Skonfiguruj |
Skonfiguruj |
Skonfiguruj |
Skonfiguruj |
*A110 S z opcją Kit Aéro.
A110: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,7-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 152-158;
A110 GT: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 154-160;
A110 S: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,9-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 156-160;
A110 R Turini: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 156;
A290: Zużycie energii, emisja CO2 i zasięg: w trakcie homologacji.
*WLTP: Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures: Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia energii elektrycznej i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.