A110

Ekscytujące wrażenia z jazdy każdego dnia.

LEGENDARNA MARKA SPOGLĄDAJĄCA W PRZYSZŁOŚĆ

A110 R Turini
Najbardziej radykalny z A110
Poznaj A110 R Turini
Alpine A110 R Turini
A110 S
Uosobienie sportowego ducha
Poznaj A110 S
Alpine A110 S
A110 GT
Grand Tourisme Alpine
Poznaj A110 GT
Alpine A110 GT
A110
Duch pierwotny
Poznaj A110
Alpine A110

Porównaj wszystkie modele A110

Alpine zbudowało swoją reputację na pamiętnych zwycięstwach w swojej historii. Modele A110 korzysta z doświadczenia Alpine w wyścigach samochodowych, oferując wysoce techniczne rozwiązania.

 

A110

A110 GT

A110 S

A110 R TURINI

Moc

252 KM przy 6000 obr./min

300 KM przy 6 300 obr./min

300 KM przy 6 300 obr./min

300 KM przy 6 300 obr./min

Moment obrotowy

320 Nm
od 2000 do 4800 obr./min

340 Nm
od 2400 do 6000 obr./min

340 Nm
od 2400 do 6000 obr./min

340 Nm
od 2400 do 6000 obr./min

Masa własna w stanie gotowym do drogi (od)

1102 kg

1119 kg

1109 kg

1095 kg

Prędkość maksymalna na torze

 

250 km/h

 

 

250 km/h

 

 

260/275* km/h

 

 

284 km/h

 

od 0 do 100 km

4,5 s 4,2 s 4,2 s 4,0 s
  Poznaj A110 Poznaj A110 GT Poznaj A110 S Poznaj A110 R Turini
  Skonfiguruj
Skonfiguruj
Skonfiguruj
Skonfiguruj

*A110 S z opcją Kit Aéro.

A110: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,7-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 152-158;

A110 GT: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 154-160;

A110 S: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,9-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 156-160;

A110 R Turini: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 156;

A290: Zużycie energii, emisja CO2 i zasięg: w trakcie homologacji.

 

*WLTP: Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures: Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia energii elektrycznej i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.