Moc
300 KM
przy 6 300 obr./min
Masa
1 119 kg
gotowego do jazdyOd 1 102 do 1 140 kg w zależności od pakietów i wybranych opcji.
Przyspieszenie
4,2 sek.
od 0 do 100 km/h
DESIGN
Skondensowana doskonałość
A110 GT wyróżnia się ikonicznym wyglądem, wzbogaconym o elementy stylistyczne i zwiększające komfort, które pozwalają poczuć ducha GT. Przeżyj ekscytującą przygodę w wyrafinowanym komforcie.
Wdzięk we francuskim stylu
A110 GT łączy elegancję i komfort. Skóra, błyszczące włókno węglowe i aluminium współtworzą niepowtarzalną atmosferę Grand Tourisme. Podgrzewane skórzane fotele, system Focal® Premium z wbudowanym subwooferem, sportowe pedały i aluminiowy podnóżek pasażera: A110 GT imponuje komfortem.
WYBIERZ UNIKATOWY MODEL A110
Odkryj nowe opcje pasków (stripping) i stylizacji (covering) dostępne w naszym warsztacie personalizacji. Zupełnie nowe ekskluzywne stylizacje inspirowane legendarnym DNA Alpine.
JAZDA
Sportowy pazur w każdej sytuacji
Legendarna zwinność i elastyczność to zaproszenie do posmakowania przyjemności z jazdy Alpine, zarówno w mieście, jak i w górach czy na długich trasach.
Wybierając jeden z trzech trybów jazdy: Normal, Sport lub Track, kierowca może dostosować zachowanie A110 GT do tego, czy w danej chwili woli jazdę sportową, czy komfortową.
PROJEKT
Z torów wyścigowych na drogę
Czerpiąc z doświadczenia Alpine w wyścigach, A110 GT korzysta z koncepcji i technologii zarezerwowanych zwykle dla samochodów wyścigowych, gwarantujących jego przyczepność i sportowy charakter.
SILNIK
Zawieszenie i układ hamulcowy
Dzięki systemowi zawieszenia z podwójnymi wahaczami, A110 GT łączy zwinność z komfortem, nawet na nierównych drogach. Hamulce Brembo zapewniają optymalną wytrzymałość i drogę hamowania, zarówno na torze wyścigowym, jak i na górskich serpentynach.
Dowiedz się więcej
A110 GT: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8-7 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 154-160;
*WLTP: Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures: Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia energii elektrycznej i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.