Alpine A424
Stworzony do wyścigów
Alpine powraca na szczyt wyścigów długodystansowych. A424 Hypercar stanowi nowy hybrydowy kamień milowy w ponad 60-letniej historii wyścigów marki, która zwyciężyła w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w 1978 roku. Ten nowy prototyp jest częścią ambicji Alpine, aby zmierzyć się z najlepszymi producentami w wysoce konkurencyjnej kategorii Hypercar Długodystansowych Mistrzostwach Świata (FIA WEC) oraz w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Trwałe dziedzictwo
Stworzony do zwycięstw
konstrukcja | Karbonowa skorupa i struktura plastra miodu |
---|---|
karoseria | Włókno węglowe |
zawieszenia | Podwójne wahacze z popychaczami |
układ kierowniczy | Wspomagany elektrycznie |
długość | 5088 mm |
szerokość | 1992 mm |
wysokość | 1055 mm |
rozstaw osi |
3148 mm |
masa własna | 1030 kg (według BOP) |
konfiguracja | V6 z jedną turbosprężarką o kącie rozwarcia cylindrów 90° |
---|---|
pojemność | 3400 cc |
moc maksymalna |
500 kW/675 KM (według BOP) |
maksymalny moment obrotowy |
9000 obr./min |
HYBRYDA |
Bosch standard / 30-50 kW |
smarowanie | Sucha miska olejowa / wielostopniowa pompa oleju |
SYSTEMY STEROWANIA |
Magneti Marelli |
marka | Xtrac |
---|---|
typ | wzdłużny |
zmiana biegów |
Manetki zmiany biegów przy kierownicy i sterowanie pneumatyczne. |
przełożeń | 7 przełożeń + bieg wsteczny |
opony przednie | michelin 29-71/r18 |
---|---|
opony tylne | michelin 34-71/r18 |
koła przednie | 12,5’’x18’’ |
koła tylne | 14’’x18" |
tarcze | karbonowe wentylowane |
zaciski hamulcowe | monoblokowe sześcio-tłoczkowe |
pasy bezpieczeństwa | sześciopunktowe, przystosowane do systemu HANS® |
zbiornik | elastyczny zbiornik bezpieczeństwa ze zintegrowanym systemem rezerwowym |
Wyśmienity zespół
Zobacz również
Sklep
A290
61 lat wcześniej, Alpine stawia pierwsze kroki w wyścigach długodystansowych, nadając tej nowej przygodzie ekscytujący charakter. Po tym, jak nasz kultowy A442B wygrał Le Mans w 1978 roku, w 2013 roku ponownie wystartowaliśmy w WEC wraz z Signatech. Następnie zdobyliśmy tytuły mistrzowskie w kategorii LMP2, a w latach 2021 i 2022 nasz A480 awansował do kategorii LMP1, odnosząc niezapomniane zwycięstwa, stając na podium i zdobywając tytuł wicemistrza świata.
KARBONOWE NADWOZIE
oraz forma plastra miodu
1030 kg
Masa własnawedług BOP
V6 TURBO 90°
Silnik
500 kW/675 KM
Moc systemowawedług BOP
30-50 kW
Moc EVBosch standard
7 BIEGÓW
Skrzynia biegów