18 lutego 2022 roku

BWT Alpine F1 Team i data.ai mają przyjemność ogłosić objęcie przez data.ai roli oficjalnego partnera i partnera ds. danych cyfrowych stajni w sezonie 2022 Mistrzostw Świata FIA Formuły 1. W związku z tą współpracą logo data.ai będzie widoczna na barwach bolidu A522, na kombinezonach pilotów i w brandingu zespołu podczas kilku wyścigów w sezonie 2022.

 

data.ai to pierwsze przedsiębiorstwo, które łączy dane konsumentów i dane rynku, aby rozwijać informacje cyfrowe i korzystając z możliwości sztucznej inteligencji, odkrywać zupełnie nowe cyfrowe szanse. BWT Alpine F1 Team staje więc w jednym szeregu z największymi światowymi markami, a wzbogacenie jej portfela na 2022 rok o nowe partnerstwo z data.ai przyczyni się do jej rozwoju online.

 

W poniedziałek w Paryżu BWT Alpine F1 Team zaprezentuje bolid A522 przed rozpoczęciem swojej drugiej kampanii w Formule 1 podczas Grand Prix w Bahrajnie, przewidzianego na przyszły miesiąc.

 

Laurent Rossi, Prezes Alpine: „Z ogromną radością witamy data.ai jako oficjalnego partnera zespołu i partnera ds. danych cyfrowych. Świat cyfrowy nieustannie się rozwija, a jako stajnia Formuły 1 musimy być zawsze na bieżąco w tym zmieniającym się krajobrazie. data.ai jest niezaprzeczalnie liderem w dziedzinie analizy danych. Cieszymy się, że możemy współpracować z przedsiębiorstwem, które wyznaje te same co Alpine wartości i normy doskonałości. Nie możemy się doczekać współpracy w kolejnych latach”.

 

Theodore Krantz, Prezes data.ai: „Z wielką dumą i radością nawiązujemy współpracę z legendarną i kultową marką, jaką jest BWT Alpine F1 Team. Nasza wspólna wizja zakłada poprawienie wyników dzięki informacjom opartym na danych oraz rywalizację na najwyższym poziomie w celu osiągnięcia wyjątkowych rezultatów”.

 

Informacje o data.ai

Firma data.ai stworzyła standard mobilny, a teraz robi to samo w obszarze danych zintegrowanych. Jako wiarygodne źródło gospodarki cyfrowej stawiamy sobie za cel być pierwszym przedsiębiorstwem AI zajmującym się danymi zintegrowanymi, łącząc dane konsumentów i dane rynku, by dostarczać informacje oparte na sztucznej inteligencji. Z pasją pomagamy naszym klientom tworzyć cyfrowe doświadczenia atrakcyjne dla ich odbiorców.